[Cabinet Individual de Psihologie “Cercel Ileana” ]
Acasă » Articole » RELAXARE » RELAXARE

Meditaţie împotriva stresului

Meditaţie împotriva stresului

 

Aceasta este o foarte scurtă meditaţie asupra respiraţiei şi ea poate fi executată în orice moment al zilei, atunci când emoţiile  devin pe neaşteptate greu de gestionat şi ne simţim singuri şi speriaţi. Pauza făcută în respiraţie între inspiraţie şi expiraţie ajută la calmare minţii, întrerupând fluxul haotic al emoţiilor. Folosiţi-o de mai multe ori pe zi, dacă este necesar.  Va fi arma dumneavoastră secretă împotriva stresului!

Meditaţia se întemeiază pe conştientizarea respiraţiei. Respiraţi normal de 2 ori, apoi:

ü    Inspiraţi, numărând în gând până la 3

ü    Faceţi o pauză de reţinere a respiraţiei, numărând în gând până la 4

ü    Expiraţi, numărând până la 5

ü    Inspiraţi, numărând în gând până la 4

ü    Faceţi o pauză de reţinere a respiraţiei, numărând în gând până la 5

ü    Expiraţi, numărând până la 6

ü    Inspiraţi, numărând până la 7

ü    Faceţi o pauză de reţinere a respiraţiei, numărând până la 8

ü    Expiraţi, numărând până la 8

Categorie: RELAXARE | Adăugat de: Ileana (2013-07-19)
Vizualizări: 136 | Tag-uri: stres, expiratie, calmarea mintii, inspiratie, meditatie, respiratie | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Cod *: