[Cabinet Individual de Psihologie “Cercel Ileana” ]
Acasă » Articole » RELAXARE » RELAXARE

Meditaţia în timpul mersului

Meditaţia în timpul mersului 


Această meditaţie se poate desfăşura într-o sală de sport, dar pentru cele mai bune rezultate este indicat să o practicaţi în aer liber, într-un parc, pe o alee cu mulţi pomi, într-un loc care să fie conectat cu natura. Pentru început este recomandabil să fie executată într-un loc cunoscut, astfel ca stimularea senzorială să fie redusă la minimum pentru a lăsa spaţiul necesar propriului drum interior.

 ü               Porniţi la drum dând atenţie poziţiei în mers: umerii vor fi drepţi, dar relaxaţi, braţele se bor balansa ritmic în contratimp cu mişcarea picioarelor (braţul drept se va mişca înainte, când piciorul stâng se va deplasa şi el înainte şi invers).

ü               Începeţi să daţi atenţie şi respiraţiei; număraţi până la 2 în timpul inspiraţiei şi faceţi la fel în timpul expiraţiei. Când ritmul respiraţiei va începe să-l urmeze pe cel al paşilor dumneavoastră, puteţi înceta să mai număraţi.

ü               Continuaţi să mergeţi privind în faţă. Imaginaţi-vă acum că în faţa dumneavoastră apar zorii minunaţi ai unei zile de vară: cerul este plin de energie şi de culori: rozul şi violetul înconjoară un soare mare şi galben. Vă simţiţi cufundat în această lumină plină de forţă care şterge orice emoţie negativă, înlocuind-o cu o senzaţie de căldură şi de optimism.

ü               Dacă vă apasă în mod special vreo problemă, supuneţi-o atenţiei dumneavoastră şi întrebaţi-vă: „Cum pot rezolva această situaţie?”. Ascultaţi răspunsurile care că vă vin din partea intuitivă a minţii dumneavoastră. Fiţi simpli receptori ai înţelepciunii interioare care se află în fiecare dintre noi.

ü               Luaţi acum cu determinare decizia de a acţiona urmându-vă inima şi mintea, pentru binele dumneavoastră şi al altora. Bucuraţi-vă timp de câteva minute de această senzaţie de claritate şi de pozitivism. Onoraţi forţa dumneavoastră interioară şi fiţi siguri că ea se află mereu acolo, gata să vă ajute când aveţi mai mare nevoie de ea.

ü               Încheia-ţi plimbarea respirând adânc de câteva ori.

Sunteţi gata să vă continuaţi ziua cu o încărcătură reînnoită de energie!

Categorie: RELAXARE | Adăugat de: Ileana (2013-07-19)
Vizualizări: 96 | Tag-uri: forta, minte, intelepciune, actionare, inspiratie, meditatie, respiratie, plimbarea, energie | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Cod *: