[Cabinet Individual de Psihologie “Cercel Ileana” ]
Acasă » Articole » RELAXARE » RELAXARE

Meditaţia în poziţia şezând

Meditaţia în poziţia şezând

 


       Puteţi alege un loc liniştit din natură pe o pajişte cu iarbă sau pe nisipul unei plaje. Dacă doriţi să nu fiţi deranjat nici de cel mai mic zgomot, atunci cea mai bună variantă este practicarea într-un spaţiu închis. Folosiţi un covoraş sau o pernă.


               ü    Încrucişaţi picioarele şi ţineţi mâinile în poală

ü    ţineţi spatele drept

ü     bărbia uşor trasă înapoi

ü     muşchii gâtului şi umerii relaxaţi.

Închideţi ochii şi începeţi să respiraţi într-un ritm regulat şi profund. Începeţi să număraţi în minte la fiecare inspiraţie şi expiraţie până când când ajungeţi la numărul maxim 20.

După numărătoarea respiraţiilor, rămâneţi în tăcere câteva minute, observând spaţiul mintal care s-a deschis în interiorul dumneavoastră. Profitaţi de aceste momente de calm pentru a vă întreba ce obiective aveţi şi care ar fi cele mai bune metode ca să le atingeţi. Priviţi, cu ochii minţii, viitorul care vă stă în faţă şi, în timp ce vă ridicaţi şi deschideţi ochii, imaginaţi-vă că sunteţi gata să obţineţi orice rezultat pe care-l doriţi.

 Destinul se află în mâinile dumneavoastră!

 

      

Categorie: RELAXARE | Adăugat de: Ileana (2013-07-19)
Vizualizări: 84 | Tag-uri: natura, minte, Corp, relaxare, meditatie, respiratie | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Cod *: